معرفی

معرفی ۱۳۹۷-۳-۲۹ ۰۷:۵۵:۰۸ +۰۴:۳۰

 معرفی هتل آریا

با استعانت از درگاه حق تعالی ، هتل آریا ارومیه در مهر ماه سال ۱۳۹۰ ،مانوس و متبرک با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و همزمان باهفته جهانی جهانگردی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود تا بدین سان مفتخر باشیم هر چند گامی کوچک در راه خدمت رسانی به میهمانان و مسافرین عزیز کلان شهر ارومیه برداریم، در همان اولین گام، بهره مندی ازپرسنلی مجرب و با سطح دانش فنی بالا مورد توجه بانیان هتل آریا قرار گرفت تا با کیفیت برتر خدمات ، در محیطی امن و صمیمی و زیبا، غبار خستگی های شما عزیزان را بزداید و لذت اقامتی خوش را به ارمغان آورد.
شکر ایزد را به جای می آوریم که با کسب تجربیات فراوان و کسب اعتماد در بین میهمانان عزیز و برخورداری از شیوه های نوین هتلداری و ارائه خدمات گسترده ، بنای خود را برخدمت به میهمانان و مسافرین محترم نهاد تا سفری رویایی به حقیقت بپیوندد و خاطرات پرمهرشان درهتل آریا نقش ببندد.
انتخاب شما میهمانان گرامی را ارج می نهیم تا افتخار میزبانی شما عزیزان را با بهره مندی از امکانات متنوع و با ارائه بهترین خدمات ،خاطره اقامتی به یاد ماندنی را برای شما بزرگواران ،به ارمغان آوریم .
با سپاس از کسانی که در رشد و اعتلای فرهنگ گردشگری ایران زمین می کوشند و با تلاش و همکاری همگانی, صنعت گردشگری کشور را به یکی از بخش های سرآمد اقتصادی تبدیل می نمایند , دراین راستا هتل آریا سعی براین دارد تا محیطی دل انگیز برای تمامی میهمانان گرامی فراهم آورد . گرچه بهترین وزیباترین هتل های جهان نیز نقایصی دارند لیکن هتل آریا دراین مدت کم فعالیت توانسته رضایت مسافرین محترم را فراهم آورده, و گواه این مدعی عزیزانی هستند که دراین مدت کوتاه شمار دفعات مراجعه آنان قابل توجه بوده است .

 پیام مدیرعامل

توسعه گردشگری , یک ضرورت اقتصادی است و این واقعیت را هر بار که شاخصها و آمار و اطلاعات اقتصادی را مرورکنیم بیشتر در می یابیم.صنعت توریسم چند قدم بیشتر تا فتح رتبه نخستین محورتجارت جهانی فاصله چندانی ندارد و چنان گسترده و فراگیر در حوزه تبادلات اقتصادی کشورهای جهان ظاهر شده ,که تقریبا هیچ کشوری دردنیا حتی کشورهایی که از حداقل ظرفیت جذب گردشگری برخوردارند تلاش در جذب گردشگر را به عنوان یکی از منابع در آمد در برآوردهای اقتصادی شان از نظر دور نمیدارند .تنوع اقلیمی , طبیعی, میراث فرهنگی و تاریخی شگفت انگیز و بی نظیرایران درکنار مراکزاقامتی و پذیرایی که امکانات رفاهی گردشگران را فراهم میسازد هزار بار بر جذابیت این سرزمین زیبا می افزاید ومارا برآن میدارد تا از قافله جهانی توریسم عقب نمانیم .توسعه گردشگری ایران , رسالتی است که بر دوش تمام بخشهای اقتصادی مرتبط با صنعت گردشگری کشور به ویژه بر دوش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مجموعه های تابعه آن سنگینی مینمایند . با سپاس از کسانی که در رشد و اعتلای فرهنگ گردشگری ایران زمین می کوشند و با تلاش و همکاری همگانی, صنعت گردشگری کشور را به یکی از بخش های سرآمد اقتصادی تبدیل می نمایند , دراین راستا هتل آریا ارومیه سعی براین دارد تا محیطی دل انگیز برای تمامی میهمانان گرامی فراهم آورد . گرچه بهترین وزیباترین هتل های جهان نیز نقایصی دارند لیکن هتل آریا دراین مدت کم فعالیت توانسته رضایت مسافرین محترم را فراهم آورده, و گواه این مدعی عزیزانی هستند که دراین مدت کوتاه شمار دفعات مراجعه آنان قابل توجه بوده است .
خواست و یاری خالق بی همتا امید بخش ما درآغاز راهیست که پایان آن رسیدن به جایگاه واقعی میهن عزیزمان در صنعت توریسم جهان میباشد .
به امید دیدار شما در هتل آریا ارومیه
سیروس سپهری نیا

محورهای منشور اخلاقی

   تلاش مستمر درجهت اعتلای فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی جهانی که در آن زندگی می کنیم
  ارائه خدمات مطلوب به میهمانان دركمترین زمان و با بالاترین كیفیت ممكن
  وقت شناسی ، برخورد مناسب و رعایت ادب و احترام و نزاكت نسبت به میهمانان
  نظم و انضباط و آراستگی در محیط كار در چهار چوب عرف جامعه
  انجام كلیه امور محوله بر اساس ركن عدالت محوری

مفاد منشـور :

۱- با ارائه خدمات با كیفیت موجبات نشاط، شادابی و زمینه آشنایی با فرهنگ ایران اسلامی و ملل جهان را برای میهمانان فراهم نماییم.
۲- بر خورد خوش، رعایت ادب، احترام، امانتداری، صداقت، تكریم توام با رفتاری صمیمانه و دوستانه در بر خورد با میهمانان وظیفه ماست.
۳- یكی از اصلی ترین رسالت های هتل اعتقاد راسخ به اصول مشتری مداری و رضایت مندی میهمانان می باشد.
۴- ما به رعایت نظم، انضباط و پیراستگی محیط كار و آراستگی پوشش ظاهری مطابق با فرهنگ اسلامی و ملی خود مفتخریم.
۵- ما استقبال خود را از انتقادات و پیشنهادات میهمانان در كلیه مصادیق میهمان نوازی اعلام و ضمن ارج نهادن به نظرات میهمانان، از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات استفاده می كنیم.
۶- ما مصمم هستیم تا امكانات و تسهیلات لازم را برای آسایش و آرامش و استقرار میهمانان در فضای مناسب اختصاص داده و خدمات خود را به بهترین نحو ممكن و به شیوه ای مناسب و نوین در اختیار آنان قراردهیم.
۷- انجام صحیح و سریع امور محوله میهمانان را جزو وظایف خود دانسته و در كوتاه ترین زمان ممكن خواسته هایشان را با توجه به ضوابط اجابت می نماییم.
۸- با توسعه دانش فردی به تقویت مهارت های شغلی، افزایش خلاقیت و نو آوری بین همكاران كمك كرده و همدیگر را درجهت تحقق اهداف هتل یاری دهیم.
۹- ما خدمت صادقانه به میهمانان، مورد توجه قراردادن نیازها و خواسته هایشان، كیفیت بهتر، روش های مناسب تر و وفاداری به قانون را سر لوحه كار خود قرار می دهیم.
۱۰- منافع مادی را هدف هتل ندانسته، بلكه وسیله ای به منظور تداوم خد مت رسانی به میهمانان و ارائه خدمات نوین به ایشان می دانیم.
۱۱- پایبندی به ارزش ها ی اخلاقی در ارتباطات و تعاملات فردی و سازمانی با توجه به سه اصل صمیمیت، صداقت و صراحت را در دستور كار خود قرارداد ه ایم.
۱۲- ما با اقتدا به فرهنگ كار و تلاش، در تصمیم سازی، تصمیم گیری و تشریك مساعی در راستای تحقق اهداف و اجرای برنامه های سازمان متبوع خود مشاركت می نماییم.
۱۳- فعالیت خویش را بر مبنای میهمان محوری استوار ساخته و به عنوان شریك تجاری خود، سعی در جلب اعتماد و رضایت وی داریم.
۱۴- همواره میهمان خود را آگاه و انتخابگر دانسته و در جهت انتخاب درست به او یاری می رسانیم.
۱۵- ما از نارضایتی میهمان در صورت برخورد نامناسب ناخواسته، متاثر و با فروتنی از او عذر خواهی و در نهایت افتخار از او تشكر می كنیم.
۱۶- از هرگونه بحث و گفتگو و پافشاری و اصرار غیر معمول در رابطه با اثبات نظرات به حق و قانونی با میهمان خودداری و درصورت قانع نشدن با كمال احترام ایشان را جهت راهنمایی به مقامات بالاتر هتل معرفی خواهیم نمود.
۱۷- اظهار رضایت و حسن اعتماد میهمانان هتل نسبت به نحوه انجام وظایف شغلی ما، بهترین پاداش است كه نمی توان آن را با مصادیق پاداش مادی برابر دانست، پس انتظار دریافت هر گونه هدیه یا امتیاز شخصی از سوی میهمانان را در شان خود ندانسته و از آن دوری می جوییم.
۱۸- ما متعهدیم كه در انجام فعالیت ها و تعاملات، روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی، مذهبی و غیره تاثیری در تصمیمات و اقدامات مان نداشته باشد.
۱۹- ما به رعایت و اجرای كامل قوانین، مقررات و ضوابط اداری و پرهیز از هرگونه سوء استفاده از موقعیت شغلی و تبعیض در تعاملات و ارتباطات كاری و حفظ اطلاعات و اسرار سازمانی خود پایبندیم.
۲۰- كاركنان هتل به عنوان ارزشمندترین منابع محسوب شده، لذا تردیدی در اثر گذاری پندار، كردار و رفتار آنها درمیهمانان نداریم، پس با رشد و بهسازی سطح علمی و فرهنگی كاركنان زمینه تعامل با مشتریان را به بهترین نحو فراهم می نماییم.
۲۱- ما همواره با استفاده بهینه از منابع و امكانات سازمان و جلوگیری از اسراف و تبذیر به رعایت صرفه جویی خردمندانه و حذف تشریفات زائد، خود را مقید می دانیم.
۲۲- ما سعی در ایجاد، حفظ و گسترش هتلی داریم كه كاركنان، به حضور در آن افتخار نمایند.